به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، حمیدرضا عظیمیان پس از کسب بالاترین تندیس همایش روز حمایت از مصرف‌کننده اظهار کرد: تمام توان خود را برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به کار بسته‌ایم.

مدیرعامل فولاد مبارکه تأکید کرد: در فولاد مبارکه چندین طرح و سیستم برای تسریع ارسال سفارش مشتریان و تسهیل فرایند امور مصرف‌کنندگان، طراحی و به کار گرفته شده است تا بتوانیم سهم خود را در احترام و پاسداری از حقوق مصرف‌کنندگان به طور کامل ایفا کنیم. مدیرعامل فولاد مبارکه همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را کارآمد توصیف کرد و افزود: نتیجهٔ این ارزیابی‌ها باعث می‌شود شرکت‌ها و بنگاه‌ها از وضعیت عملکرد خود در زمینهٔ احترام به حقوق مصرف‌کنندگان و رضایت‌مندی آنان مطلع شوند. نکتهٔ مهم در این خصوص، ارزش‌گذاری تولیدکنندگان بر حمایت از مصرف‌کنندگان، در کنار توسعه و افزایش تولید، با به کارگیری روش‌های مختلف است.

عظیمیان تصریح کرد: همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همایش‌هایی از این دست می‌تواند مایهٔ دل گرمی و تشویق شرکت‌ها و بنگاه‌های خرد و کلانی باشد که علی‌رغم مشکلات کنونی، هم به رونق تولید و اقتصاد داخلی کمک می‌کنند و هم خروجی استاندارد و مناسبی را برای رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان خود ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: استراتژی مشتری مداری و خط‌مشی و سیاست تکریم مشتریان، موجب شده فولاد مبارکه همواره فراتر از الزامات و استانداردها گام بردارد. روند روبه رشد نتایج نظرسنجی مشتریان که از سال 80 آغازشده نشان می‌دهد که اقدامات صورت گرفته باعث افزایش قابل توجه سطح رضایت‌مندی آنان در این دوره شده است.

وی دربارهٔ خدماتی که فولاد مبارکه برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد گفت: این شرکت در تنظیم و ارائهٔ خدمات با استفاده از پیگیری و نظارت از راه دور مشتریان بر پایهٔ CRM موفقیت‌های چشمگیری داشته است؛ به نحوی که مشتریان از طریق اینترنت و سایت فولاد مبارکه می‌توانند عملیات فروش را با تمام جزئیات پیگیری کنند و بر آن نظارت داشته باشند.

 عظیمیان در ادامه افزود: همچنین برای رضایت مصرف‌کنندگان و حمایت هرچه بیشتر آنان، شرکت فولاد مبارکه طرح ارائهٔ خدمات فنی قبل از فروش را راه اندازی کرده است تا بتواند ضمن بررسی درخواست‌های مشتریان و ارزیابی و شناخت نیازها و انتظارات واقعی آنان، هم اطلاعات فنی-متالورژیکی مناسبی در مورد خواص و کاربردهای محصولات خود و اطلاعات فنی مثل محدوده‌های کیفی و ابعادی محصول، استانداردها و تلورانس‌های کیفی، روش‌های بسته‌بندی و بازرسی و صدور گواهینامه کیفیت ارائه دهد و هم مشخصه‌های سفارش را کنترل و پارامترهای سفارش را نهایی کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه از ایجاد مراکز فروش متعدد در سراسر کشور از سوی فولاد مبارکه به عنوان چرخه‌ای برای توزیع عادلانهٔ محصولات فولاد مبارکه یاد و تصریح کرد: رسالت این مراکز خدماتی توزیع عادلانهٔ محصولات گروه فولاد مبارکه به مشتریان خرد است.

انتهای پیام/63062/پ/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *